Snart mot varmare breddgrader! ♥


Igår bokade vi resan till Costa Brava i Spanien!! Det är jag, mina systrar Line & Marielle och mamma som ska åka! Det ska bli så underbart, jag längtar så mycket! :D Vi åker den 12 september och vi ska bo på ett lägenhetshotell i Calella! Vi åker med bussföretaget Ölvemarks, så man kommer se mycket intressant och spännande på vägen ner! Vi ska också på några av de utflykter som Ölvemarks erbjuder där, såsom exempelvis en tur till Barcelona och en båttur på Medelhavet till Tossa de Mar! Åååh, längtar galet mycket!! ♥ Har aldrig varit i Spanien, så det kommer bli en fantastisk upplevelse! :D

Idag har jag hunnit med en massa saker. Har jobbat från 12 till 17, sedan träffade jag mina fina vänner Terese och Daniel! ♥ Vi åkte till ett supermysigt sommarfik och åt gott samtidigt som vi pratade och hade det trevligt! ♥ Sedan åkte vi hem en sväng till mig och kikade lite på TV! Jag sprang fram och tillbaka till tvättstugan samtidigt! (paniktvätt inför STHLM resan!) De stannade hos mig till runt kl 22, sedan hämtade jag upp min tvätt och kikade på Criminal Minds. Nu ska jag strax sova. Ska bara lyssna på lite bra musik först ♥

Imorgon åker jag till huvudstaden, men ska såklart blogga därifrån! :) Ska bli så kul att få träffa storasyster och hennes fina familj, och så spännande med konserten! ♥ Ha det så bra nu allihopa! Även om jag är fortfarande ledsen över Oliver, så ska jag försöka att tänka positivt och tänka på alla åren vi fick med honom :) ♥

Natti natti mina kära läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Åhh vad mysigt det ska bli med Spanien! Lika bra att ladda båda mp3 spelarna så att de håller hela vägen! XDD



Tvätt + TV = multitasking! ;)



SNART STOCKHOLM!!!!

2009-07-23 @ 09:27:49
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Ohh vad kuul att ni äntligen bokat? Ska ni bo på det hotellet på bilden??? LYLLOOO!!! HUr länge stannar ni?

2009-07-23 @ 11:49:16
Postat av: Anica

Gud vad underbart, vill också! ♥ Du kommer nog få det underbart där & lite extra färg! ;)



hahaha förresten Linda, du är så söt XD - du missbrukar hjärtanen hihi ♥♥♥♥

2009-07-23 @ 15:21:54
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Terese

Ja va mysigt vi hade igår! Det får vi göra om! :) Såg att ni skulle till Tossa de Mar också, det var där vi bodde förra gången vi var där :D Är en jättemysigt liten strandort, så ni kommer förmodligen få det så skoj så! Hoppas du har det bra i Stockholm! Puss

2009-07-23 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0