Shoppingtur!

Hejhåå! Kom precis hem från en shoppingtur med syrrorna. Hittade en massa fint! Är lite för lat just nu för att lägga upp kort, men det blev följande: Ljusa jeansleggings, jeansshorts, vita fake converse, ett linne, en tunika, ett halsband och ett nytt shampoo som ska fräscha upp håret och hjälpa mot nyanser som kommer från kopparrör och klorin. Hoppas det funkar! :D

Igår hade vi en riktig myskväll! Jag och syrrorna satt hemma hos mig och åt godis och glass (Ben & Jerry's "Cookie Dough", det är seriöst den godaste glass jag någonsin ätit typ!) och kollade på underbara Twilight. Myyyys! :D ♥

Kan ju passa på att skriva upp vad jag fick i födelsedagspresent nu också: Twilight-filmen (som jag nämnde igår! :D) + smink av kära mor och far, öronhängen + armband + 300:- av lillasyster Marielle! :D ♥ Bilder kommer! ♥ De andra systrarna har jag inte önskat mig något av ännu, haha!

Nu gick solen i moln här så kunde inte sätta mig och sola :( Osis! Men det ska bli fint hela veckan så kanske man kan smyga ut då istället :) En positiv sak med att vara arbetslös är att man plötsligt har en massa tid över att göra andra saker på haha!


Kommentarer
Postat av: jaedze

Hehe jaa det enda postitiva med no job hihih!

Ohh vad myysigt ni hade det!!! Jag svarar har po det du skrev po mig:



Kiki o Mandy kan ju inte, dom gav alla pengar till Miyavi! T___T



Men det e ok, vi kan ha kul vi 4 istellet hihihi! Det fixar vi nog som vanligt^^



Yes jag for nog den innan helgen, mmm Line kan ju se, vet att hon med ville ha den! Hiihihi den e sooo fiiin!

2009-06-22 @ 16:45:05
Postat av: Terese

Kul att se dig på stan idag! Glömde ju säga att jag träffat på Daniel på förmiddagen också :) Oh, så skoj med lite shopping! Alltid behövligt lite då och då, hehe. Puss



2009-06-22 @ 18:03:05
Postat av: Jaedze

Svar: Nee ska fira pappa på en restaurang ivkäll tror jag! Sen ska jag på bio med Soffe, hinner nog inte va inne så myckert efter 5, men ringer dig haha!

2009-06-24 @ 13:39:18
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: sandra

ja, du får önska dig något av mig! Kommer hem nu nästa vecka.

förresten tycker ni äter ben och jerrys jämt.. trodde inte det fanns i vmo?

2009-06-25 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0