Tillbaka nästa vecka

Jobbet flöt på väldigt bra idag med! Tror det beror på att jag lyssnade på min egna musik, och inte radion. Kan stå där och dagdrömma och bli nostalgisk och tiden bara rinner förbi! Får köra samma knep imorgon ;D Jag trodde det skulle bli sista dagen på jobbet imorgon, men fick reda på idag att jag får komma tillbaka till jobbet på måndag! Det är alltid mycket välkommet! :) Sen skulle få vi veta dag för dag om vi får komma tillbaka eller inte.

Fick också reda på nyss att enskilda näringsidkare får tillbaka sina skattepengarna i december. Så jag får nog troligen vänta lääääänge på mina. Ajaj! Men det kan ju bli bra med lite extra pengar till jul! :P

Nu ska jag vila mig och bara ta det lugnt. Var faktiskt inte så extremt trött idag på jobbet som jag brukar, så det är på väg åt rätt håll! :D Hörs nog senare! ♥

PS: Dze, jag kommer in på MSN runt kl 20! ♥ Så slipper du sitta och undra vart jag tagit vägen haha!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Hehe söt du eee! Sure jag e nog inne då hihi! Och yaaay för att du får komma tillbaka på måndaaag!!

2009-06-11 @ 16:00:15
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Så bra att det blir mer jobb! :D



När vet du säkert hur det blir med skattepengarna?

2009-06-11 @ 17:06:29
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0