Underbara Gina!

Nu har Gina Tricot fått in en massa nya snygga klänningar (tack syster Mari för att du informerade om uppdateringarna!), och FY vad det kliar i fingrarna...! Men jag måste verkligen hålla mig nu, åtminstone till nästa löning. Kommer gå åt en massa kosing nu i helgen, ska ju till Växjö och festa loss, ska bli riktigt kul!

Men åter till klänningarna! Jag har visualiserat en klänning framför mig ett tag som jag verkligen skulle vilja ha, och så poppar det upp nästan exakt en sån på Ginas hemsida...!! Dock inte riktigt i den färgen jag skulle vilja ha, men ack vad fin den är ändå! Dock kostar den 299:-, och det känns lite mycket just nu :(


Titta bara! Taylor Momsen, som spelar Jenny i Gossip Girl, hade en liknande klänning för ett tag sen i ett avsnitt och jag blev helt förälskad i den! Dock var hennes beige med lite gulddetaljer om jag minns rätt. Tänk den här i beige, med guldfärgat siden vid halsen. ÅH! Nej, kanske bäst att sluta tänka på sånt här nu, åtminstone tills lönen kommit haha...! Måste hålla hårt i pengarna!


På tal om kläder och annat skoj. Jag har tvättstugan idag så måste bege mig dit ner igen strax! Kanske återkommer en gång till lite senare, det återstår att se ;) Hoppas att ni alla har en bra dag! ♥ Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohhh så fiiiin klänning! Vill med ha klänningaaar....men moneeeyyyy T__T

2009-05-06 @ 17:09:51
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Vad sööööööt!! Men du sa väl att du skulle köpa turkost i sommar? ;)





TVÄTTSTUGAN YAY LIKSOM TYP ELLER KANSKE INTE NEJ XD

2009-05-06 @ 17:37:22
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad fin den var!! Gina Tricot har fått in faaaaaaaarligt fina klänningar alltså! __ MÅSTE. STÅ. EMOT. XD

2009-05-06 @ 18:04:02
Postat av: sofia

vaad sööööt klänning!!! turkos är min favvofärg!!!<33333

2009-05-07 @ 00:54:33
URL: http://shiroisumire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0