måste nämnas

Av alla stjärnbloggare så äger Blondinbella alla.
http://blondinbella.se/alska-dig-sjalv/

Det finns så många unga tjejer och killar som lider av dåligt självförtroende och är osäkra (inklusive jag själv). Det kan vara allt ifrån viktnoja, hår, hy, osv. Blondinbella poängterar i detta inlägget om hur oviktigt detta egentligen är. Det viktigaste är ju trots allt hur vi mår inuti. Det är otroligt svårt att tänka "outside the box" när man själv är lite nojig med saker och ting utseendemässigt, men man får kämpa på och försöka tänka så som Blondinbella förmedlar i sitt inlägg. Tack Blondinbella för visheten! ♥ Många behöver läsa sånt här ofta!

Förövigt hade jag SUPERKUL i Göteborg hos Sofia! ♥ :D Underbart roligt hade vi tillsammans! Vi festade, gick på Liseberg, såg E.M.D live (weho! ♥), hyrde film och umgicks i allmänhet! ♥ Underbart! Längre rapport kommer, men nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon kommer Dzenana och hälsar på, jippi yay! :D Sen i helgen drar jag, systrarna Line och Marielle och kära mor till España! Snacka om att jag längtar att få komma till solen ♥

Hepp, tjingeling så länge, och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Yaaaay snart ses vi, nu har jag precis vaknat och ska göra mig iordning! Vad superkul ni hade det...och sen i helgen kommer ni ha kul igeeeen!!!

2009-09-08 @ 09:05:22
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: sandra

ja låter som ni hade kul i Götet!



och nu Spanien...! avundsjuk :)

2009-09-09 @ 13:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0