my pink jelly

Hm, jag är väl lite av en usel bloggare.. Haha! Har varit riktigt lat med den igen. Ingen idé att jag lovar att skärpa mig, för känner jag mig själv rätt blir det väl flera sådana här uppehåll. But don't give up on me ;D Jag kommer ju oftast tillbaka igen!

Idag gick syrran Line för att hämta ut lite paket, och titta! Min älskling has arrived!



Så snygg den är! LOVE IT! Tack igen söt-syster för att du hjälpte mig beställa! ♥

Och har även fixat naglarna idag. Blev en rosa färg (det matchade väldigt fint, hehe)


Nu sitter jag här och väntar på att Scary Movie 4 ska börja. Och ska ladda videon för 24, hehe. Får inte missas!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja klockan är hur snygg som helst!

Sista avsnittet idag va? Spelar också in för jag orkar inte va uppe så lange :)

2009-09-03 @ 21:15:06
Postat av: Jaedze

Ohhh vad fin din färg också eeee......



jaa skriv fler inlägg, saknar läsa dina...

2009-09-03 @ 21:46:42
Postat av: Line

Klockan är så fiiiin! :D nu ska bara min komma med x)

2009-09-04 @ 00:32:19
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0