sovmorgon

Idag blev det sen frukost! Var på Harrys igår med Line och mötte upp en kompis och hennes arbetskamrater där. Vi tänkte köra på en relativt nykter kväll, när plötsligt vi blev bjudna på en himla massa dricka av några manliga pub-besökare haha! Det blev en Smirnoff Ice, lakritsshot och champagne utöver det jag själv köpte :O Rika grabbar det där, haha! Alltid kul :D Vi var några av de sista kvar på puben innan vi begav oss hemåt runt kl 0.30, men sedan satt vi uppe hemma hos Line tills kl 3, så jag sov tills kl 11 idag haha! (jag hade tvättid kl 7, vansinnigt, men kom på när jag hade gått upp att mitt tvättmedel var slut, haha!) Sedan begav jag mig till arbetsförmedlingen för ett ärende, sedan kollade jag på ett inspelad avsnitt av Criminal Minds, and here I am! Mer än så har jag inte fått uträttat idag, hehe. Jo! Skickade iväg en faktura med.

Resten av dagen blir lugn. Ska dra till syrran ikväll, och imorgon ska jag dra till Göteborg och hälsa på min kompis Tesa! :D Ska bli sjukt kul, vi ska ut och göra stan igen! Längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ahh låter underbart! Hoppas du får det superkul!

2009-09-25 @ 16:09:32
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Tesa

Heej! Ja vad jag läntar tills imorgon, va skoj det ska bli med lite besök :) Och vilken natt vi kommer få, känner på mej att det kommer bli suuper! Ses snart! Puss

2009-09-25 @ 21:11:15
Postat av: Sandra

Later som du har the time of your life :)

Och hoppas det var en stor faktura

Ses förhoppningsvis nästa helg

Kram

2009-09-26 @ 00:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0