god mat och julmarknad

I fredags var jag, Line, Marielle (två av mina systrar) och Helene ute och åt god asiatisk mat på restaurang Lilla Krogen i min lilla hemstad. Det var supergott! :D Jag kunde slänga i mig en hel portion av Friterad Kycklingfilé med efterrätt! Friterad banan är ju så galet gott :)

Outfiten för ikväll
Detta blev kvällens outfit! Klänningen kommer ifrån Gina Tricot och jag köpte den för väldigt längesedan. Men för mig är det en återkommande favorit!

Senare på kvällen satt jag och lillsyrran Mari och delade lite härligt skvaller ända tills kl 2-3 på natten ;D

Idag har jag varit på Julmarknad med Mari! Stackars Line kände sig krasslig och kunde inte följa med tyvärr :( Det brände riktigt i fickorna och jag lyckades spendera ca 2000 kr. Pengarna gick till ett par nya skor från SkoTrend (galet snygga, svarta skinnstövlar som man kan vika upp över knäna), en röd härlig plufsig jacka (som passar grymt bra till skorna tycker jag) på Team Sportia, en söt vit blus på JC, ett par svarta tights från Åhlens, Make-Up Remover från Garnier, nattkräm från Lumene och lite andra härliga produkter för hud och hår:

Finfin :)Spännande att se hur bra den är :)

Dessa! :)

Jag fick lite köpeångest, men det gick över ;D

Ett tecken på att det gick över är att jag för en stund sen råkade handla lite till! Surfade in på Bokus.com och införskaffade Stephenie Meyers bok Om jag kunde drömma

Införskaffad :)

Blev så sugen att läsa den nu när Twilight är så aktuell (se bara på min layout dessutom!). Och jag vill se filmen NU! Kommer inte kunna se den förräns den 20 december! :( Men den som väntar på nåt gott!

Jag håller ju på och målar om min lägenhet nu, vita väggar skall det bli! Jag blev så sugen på att köpa nån Twilight poster! Även om jag inte ens sett den än haha! Dock är jag ganska säker på att den kommer vara kanonbra! *host*Rob*host* ;D Jag längtar efter min Sex and the City poster jag beställde från Allposters.com! Hoppas den kommer nu i veckan!

Ugh, det var tänkt att jag skulle jobba den här lördagen. Men så blev det inget lördagsjobb alls! Troligen för att mitt jobb inte har lika mycket kvar att göra nu. Nu i början av veckan ska jag få reda på om jag fortfarande behövs, eller om jag blir uppsagd. N E R V Ö S T. Önska mig lycka till! Annars blir det till att söka jobb, för jag lär ju inte kunna leva på mitt webdesign-företag bara.

På tal om det! Jag har nu gjort klart min företagshemsida! Kika gärna in på Juicybox.se. Anställ mig också vetja! ;D

Dags att pysa. Imorgon blir det myspysig julskyltning :) T j i n g e l i n g !

Kommentarer
Postat av: Line

Lilla Krogen är ju så hiiimla gott! :D



Shopoholics är vi allihopa! xDD Det är ju så roligt med nytt :D



20 december, ack o ve! Vad vi har fått mycket att göra på sistone! xDD Men som sagt, den som väntar på nåt gott... :P



Hoppas allt går bra på jobbet! BELIEVE, säger Tegoshi!

2008-11-30 @ 12:08:29
Postat av: arri

fan vad bäst, ännu en twilight freak :D



alla har verkligen börjat läsa böckerna nu, jag har längtat i ett halvår till filmen och den va så värd varenda peng, skit bra. du måst se den, edward är så het XD

2008-12-01 @ 16:28:49
Postat av: Anica

Jag gillar den gina tricot-klänning! Har själv en sådan fast svart. <3



& du måste se Twilight så fort som möjligt Linda! Jag såg den och jag är helt förtrollad av den, köpte alla böckerna dessutom :')

2008-12-08 @ 19:50:44
URL: http://mrsnewsman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0