latmask

Jag har varit dålig på att uppdatera på sistone. Finns det överhuvudtaget nåt blogg/community-liknande saker som jag inte totalt glömmer bort? Jag ska bättra mig! Det det är iallafall inte på grund av att jag inte har något att berätta! I helgen var jag på fest hos min kära kompis Anna som ska fara till Kanada IDAG! Så hon hade en liten avskedsfest med ett gäng kompisar! Sedan var det Harrys för hela slanten, och jag hade megakul! Tack så mycket Anna för en underbar fest, ha det så bra där på andra sidan jordklotet tjejen! Hoppas att din Resedagbok kommer  fram till min mail! :)

Kvällens outfit blev den här:
Dagens outfit
Bilden är supermörk (och jag ser helt hjulbent ut, vadan?!) men det är en supersnygg svart väst som jag lånade av lillasyster Marielle, en gammal vit t-shirt från nånstans som jag glömt, och ett par stuprörs jeans från Trend House :D

Så vad mer är nytt? Jobbet flyter på som vanligt. Man blir lite sömnig av att gå kvällsskiftet ibland, och inte gör man något åt saken heller, som att till exempel gå och lägga sig tidigt. Nehej, istället sitter man uppe och glor på TV. Eller snarare "One Tree Hill", som jag nu inhandlat på DVD. Har sett ca 10 avsnitt nu tror jag! Och det lär väl bli ett och annat idag ;)

Jag har gått och blivit besatt av horoskop! Varje dag har jag börjat kolla mitt horoshop på ditthoroskop.nu. Jag vet inte om det är bra eller dåligt dock, ibland kan det läskigt nog stämma bra, men när man kollar morgondagens och ser att det står något negativt, då har man ju inte riktigt gett dagen en chans först innan man tror att den ska bli dålig. Nej, man får helt enkelt se hur dagen blir :D (dvs se om det kommer stämma med horoskopet.. som sagt, besatt!)

Kommentarer
Postat av: Fia-chan

fiiiiiiiiint!!! jag vill me va så smal..måste börja träna

2008-11-14 @ 16:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0