090414

Så då var påskhelgen över, och hej vad fort det gick! Åt en massa god mat och påskgodis hemma hos föräldrarna, det var supermysigt! :D ♥ Nu är man tillbaka i lägenheten igen, dags för jobb imorgon! Ska till Lidl med syrran för att fylla ut kylskåpet med frukostar och luncher inför kommande veckan!

Igår var min kompis Tesa och hennes pojkvän Anton på besök! :D Vi fixade det sista till Antons racing-hemsida, och det blev riktigt finfint! :D Kolla in den vetja, http://www.gruffmanracing.com ! Jag är även deras sponsor, så jag kommer få min logga på racebussen och racebilen, jag är oerhört tacksam för den chansen! :D Tack så mycket, Tesa och Anton! :D
Sedan efter att vi hade jobbat klart med sidan stack vi iväg och tog en fika med vår kompis Daniel. Vi hade det jättemysigt! Tyvärr blev den en väldig snabb fika, då vi kom dit en halvtimme innan de stängde! Men vi hade det riktigt mysigt ändå den lilla stunden vi hann med! :) ♥ Jag och Tesa pratade om att jag nog ska åka och hälsa på henne i Göteborg helgen efter denna, ska bli riktigt kul!! :D

Igår kväll blev också supermysig, Line kom över och vi satt och kollade på de UNDERBARA Kanjani8 (för de som inte är insatta i ämnet, en superhärlig och färgglad japansk popgrupp!) Vi mumsade kycklingssallad från underbara Bella Italia, och åt choklad :P Mums mums!

Hepp, nu ska jag strax iväg till Lidl! Så dags att bege mig. Men först! Jag såg en så sjuuukt snygg bild på Tanaka Koki, medlem i min favorit JPOP grupp KAT-TUN, som jag bara var helt tvungen att posta! Behold the HANDSOME!


Tanaka Koki från KAT-TUN! Mmm!


Kommentarer
Postat av: nini

Att tiden ska gå så himla fort när man är ledig, argh! XD Men det var en riktigt härlig helg :D



Antons hemsida blev riktigt snygg!! Du är proffs :D Tur att det fixade sej med framen o allt det där XD



KANJANI8 är så sjukt underbara så det är inte klokt! ♥ Maru och Hina och deras galna upptåg xDDD Okej, i sommar blir det grillfest med Eito!!



Bilden på Koki är riktigt häftig! Är det en ny photoshoot? =)

2009-04-14 @ 17:04:40
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: sofia

bad bra hemsidan var!! du är så duktig linda!<3

OOOH får jag vara med på grillfesten?? fnissar

Miss youuu<3

2009-04-14 @ 19:13:27
Postat av: Ani

Du är så himla grym på webdesign & sidan blev ju riktigt piffad.

Åh, KOOOOOOOOOOOOOKI ♥

2009-04-16 @ 15:44:02
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0