Bloggtorka?

Usch, nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Jag borde sätta en standard (heter det så?) att bara uppdatera, typ, en gång i veckan så att jag inte får dåligt samvete, haha! Sitter just nu hemma och latar mig, ska träffa syrran ikväll! Är för övrigt MEGAtrött, så fort man sätter sig ner så vill ögonlocken bara ramla ner, usch!

Helgen kommer bli riktigt kul, ska hälsa på min kompis Terese i Göteborg! :D Från lördag till söndag ska jag vara där! Det blir shopping och fest för fulla muggar (eller vinglas!) Ska bli superkul!! :D ♥ Kameran hänger självklart med, så det blir en reserapport och lite härliga foton för alla er ;)

Tänkte lägga ut bröllop/dop bilderna idag också, men såklart var batteriet till digitalkameran slut! :( Men nu är den på laddning, så senare ikväll/inatt ska dom vara uppe! :) Min dator är världens (utan överdrift tror jag alltså!) långsammaste dator, så det lär ta ett litet tag, men tålamod tålamod :)

OCH VECKANS NYHET! Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant! Den japanska popduon Tegomass (del av jpop-gruppen NEWS!) ska komma tillbaka till Sverige och Stockholm den 29-30 maj!! De har varit här en gång förut i November 2006, och jag blev ett fan bara några månader efteråt, så jag missade det! Men nu har chansen kommit tillbaka, så nu bär det av till huvudstaden om ca en månad! LYCKA! ♥ :D


SNAAAAART. ♥ Konsert och meet-and-greet!
Kul, underbart, fantastiskt och nervöööööst! ♥

Just det! Jag har ju faktiskt shoppat lite grann i veckan. Ska posta bilder på de härliga garderobs-tilläggen nästa vecka! :) Kändes riktigt skönt att kunna inhandla lite nytt igen. Varför känns det som om att man aldrig har några kläder, fast man har en hel garderob full? Ett av livets mysterium. På tal om shopping, pengar och ekonomi. Igår kväll satt jag och kämpade med min deklaration och ÄNTLIGEN är den inlämnad. Hoppas att jag gjorde allting rätt nu! Det är en djungel att vara egenföretagare ibland, ajaj!

Nej kära läsare. Dags att vila sig lite, och kanske laga lite mat. Hoppas allt är bra med er alla! ♥ Ska försöööka uppdatera lite oftare. Ha en bra helg, och missa för tusan inte Robinson! Jag har för övrigt utvecklat en gigantisk crush på en av deltagarna, Lukas Berglund! Hehehe. ♥ Så sjukt söt!

Ses efter helgen! ♥

Kommentarer
Postat av: Jaedze

JAAAAAAAAAA det e så nervöööööst, men ska bli suuuperskoj!! vi kommer ha så kul, ihop och allt hehe! Grattis med deklarationen! Yaay GBG, hoppas du får superskoj! Och vi ses nästa vecka hihihi, då ska vi festaaaa...

2009-04-24 @ 16:53:44
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Tesa

Heej! Ja vi kommer ha så skoj :D Det kommer bli så skoj att få lite finbesök här! Ses imorgon! Puss

2009-04-24 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0