Bröllop och dop ♥

Har precis kommit hem efter en kanontrevlig kväll hos syster Line! Vi tittade på de japanska TV-serierna Atashinchi no Danshi och The Quiz Show. De var superbra! :D Jag längtar tills fortsättningen kommer. Yusuke Yamamoto och Yu Yokoyama är riktiga sötnosar! ;) ♥ Vi såg också på Talang 2009 och Postkodmiljonären. En av killarna i Talang 2009 sjöng så fantastiskt bra, lite djup rockigare röst lite i stil med Bon Jovi. Jag säger bara, hade jag ägt ett skivbolag hade jag fångat in honom direkt! Megabra. ♥

Nu är det äntligen dags för lite bröllops-och dop foton!! :D ♥ Tyvärr blev det inte Bilddagboken (eftersom min dator inte tycker om uppladdningssystemet där man laddar upp många bilder, morr!) så laddar upp några av de allra bästa fotona här på bloggen istället! :D

BRÖLLOP 4 APRIL



DOP 5 APRIL ♥
 

ÖVRIGT ♥


Sådärja! Visst är dom fina! :) Jag saknar dom!! ♥ Vad kul att vi ses snart igen om några veckor! :D Sandra, om du vill ha resten av bilderna (de är 103 st totalt!) så kan jag zippa ihop dom och skicka dom om du vill! :D ♥

Nu är det dags för en god natts sömn! Ses nästa vecka! :) ♥ Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Gud så trevligt och fint det såg ut att vara! Och så söööööt han eeee...

2009-04-25 @ 09:24:19
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Mmm, jag älskar de draman som går nu :D Så himla bra! Hoppas de subbas fort! x)



Såna mysiga bilder från bröllopet och dopet! Vilken härlig helt det var :D Gustav, sicken liten sötnos! ♥

2009-04-26 @ 12:24:07
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att se bilderna!



Ja vi tar jättegärna alla bilderna sen...

2009-04-27 @ 20:54:36
Postat av: Sandra

Kul att se bilderna!



Ja vi tar jättegärna alla bilderna sen

2009-04-27 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0