Dåliga bloggerskan behövde lite nytt...

Åh, jag har varit en dålig bloggerska på sistone. Förlåt mig! Det har bara inte blivit av att jag har suttit mig ner och uppdaterat. Men nu ska jag försöka bättra mig igen! Jag jobbar kväll nu så jag har inte orkat sitta så mycket vid datorn efter jobbet, men imorgon är sista dagen jag går kväll som tur är! Man vänder ju på hela dygnet.. (iofs kan man vara uppe till väldigt sent, I like!)

Jag har länge tyckt att jag varit duktig och sparsam med mina pengar eftersom det är lite osäkert med jobb och sådant nu, men jag tänkte att nu är det baskemej dags att unna sig något efter att ha jobbat lite kvällsskift! Jag har länge gått och trånat efter en ny vårjacka i form av en vanlig jeansjacka (they're back, yay!) och idag hittade jag en finfin från Gina Tricot, så jag beställde direkt!


Förut ville jag ha en ljus variant, men det är roligare med lite ljusa/mörka variationer!
Gina Tricot, 299:-

Och eftersom jag ändå höll på att beställa, tog jag med en somrig turkos tunika! Turkos är ju så fint när man är solbränd (åh, längtar tills man är det!)


Galet snygg i ryggen också!
Gina Tricot, 149:-

Jag har även skaffat ett par nya skor, köpte dom av lillasyster Marielle för endast 50:-! Hon hittade dom superbilligt på Ellos men de passade inte, så hon sålde dom till mig! ♥ :D


GALET SNYGGA!


Jag är lite sugen på en ny väska också. Men nu måste jag hejda mig ett tag haha!

Hmm, funderar på att göra en ny layout till bloggen. Kan jag alltid fixa med lite senare inatt (som sagt, vänt på dygnet...) men nu ska jag titta på House MD och äta Twix. MUMS! :D

Liten edit:
Ny layout och profilbild! Jag blev nöjd :D

Kommentarer
Postat av: Ani

Först måste jag bara säga att jag älskar din blogg! Varje gång jag går in på den får jag en positiv känsla, vet inte om det är för att du är en helt underbar person eller för att din blogg är så kul! (<i>tror det är båda</i> :D)



Jisses kvinna! Du har ju hur bra smak som helst i kläder & den där jeansjackan hade ju inte suttit fel! Wow & klänningen är hur fin som helst. Gud vad bra att Marielle ändå kunde sälja skorna till dig. Inte kul med skor som bara står ju :o

2009-04-08 @ 01:09:14
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Linda

Ani: Oh vad söt du är Ana!! :D ♥ Tack så mycket! Vad kul att du gillar min blogg hihi! :D Jag känner detsamma med din blogg, dina inlägg är helt underbara och härliga! :D ♥



Tack så mycket! :D Visst är det underbart att jeansjackorna är back in style nu, dom är ju finfina! :D Ja verkligen tur att skorna kom till användning trots allt! :D

2009-04-08 @ 02:24:55
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: sofia

oooh så mycket fiiina saker!!

hihi tur för dig att dom inte passade marielle. XDD<3333

2009-04-08 @ 11:51:05
Postat av: Anonym

Supersnygga kläder!! Blev med på shopping humör, men NEJ! Det får vänta till Japan XDXDXD

2009-04-08 @ 22:39:27
Postat av: nini

Ooohhh vad fina saker! Det är så roligt att uppdatera garderoben :D

2009-04-09 @ 12:23:55
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: kakan

Tjingeling=)



Riktigt snyggt linne,snygg färg.

vilken mysig blogg du har.



/kakan

2009-04-12 @ 21:37:07
URL: http://lillakakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0