Härlig helg i Göteborg!

Hej kära läsare! Dags för en reserapport från underbara Göteborg! :D

Jag hade det superkul! :D Jag kom dit på lördagsförmiddagen, och efter att Tesa mött upp mig åkte vi till Slottsparken där vi träffade några av Tesas kompisar! Alltid lika kul att träffa bästa vänner till sina egna bästa vänner, och alla var supertrevliga! :D Vi satt där en stund och åt mumsig pastasallad som Tesa lagat, sedan åkte vi hem till Tesas lägenhet, och sedan ut på stan för att bränna lite pengar, hehe! (bilder och inköp längre ner)

Framåt kvällen började vi att göra oss iordning för en riktig festkväll på stan! Vi förfestade med Tereses kompisar Sofia och Lisa, samt Lisas kompis Alexandra! Förfesten var superkul, och framåt elva tog vi bussen ner till centrum! Vi hamnade på nattklubben Hard Rock Café, och det var nåt av de roligaste ställena jag någonsin varit på! :D Det var fantastiskt kul! Vi hamnade mitt i en svensexa, fick gratisdrinkar och dansade ända tills kl 4 på natten! Så sjukt underbart! Sedan på morgonkvisten (hon var nog halv fem) började vi traska hemåt, och somnade ganska så snabbt sen, hehe!

Lite bilder från kvällen:

Tog många fler, men hann ju inte kolla med alla tjejer vilka som var OK för dom att jag la upp! :)

På söndagen gick vi runt lite till på stan, och inhandlade ännu mer saker!

 
Svart klänning, 149:- Gina Tricot
Blommig klänning/tunika, 149:- Gina Tricot
Grå klänning/tunika, 149:- Gina Tricot



Highlighter, 169:- FACE Stockholm
Öronhängen, 49:- (tror jag) Gina Tricot
Hårband/hippieband, 49:- JC


Känns som om jag har glömt nåt, haha!

Nu när jag ändå är igång kan jag posta bilder på det som jag köpte här hemma veckan innan jag åkte till GBG!


Skinnjacka, 499:- H&M
Jeansleggins, 299:- Trend House
Skor, 249:- SkoTrend

+ en turkos blommig scarf som jag inte tog nån bra bild på!

Farligt mycket shopping, men man måste få unna sig det ibland tycker jag! :) ♥ Och TACK Tesa för en underbar helg! :D ♥ Det måste vi göra om!!

Kommentarer
Postat av: Line

Jag vill oxå festa till kl 4!! XD Vilken rolig helg och fina inköp! <3 (jag ska tusan köpa en highlighter nån gång!)

2009-04-28 @ 17:17:54
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Terese

Heej! Ja vi hade så himla skoj, helt otroligt alltså :D Synd att tiden gick så fort bara.. Men så är det när man har roligt! Måste absolut göras om, jag längtar redan :) Puss!

2009-04-28 @ 17:22:44
Postat av: Jaedze

Ohh vad kuuul du verkade haaaa!! Shopping e alltid farligt men alltid lika kuuul!! Who doesn't love it mihihihi♥♥♥

2009-04-28 @ 18:49:12
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: sofia

myyyys!! HARDROCK IS THE BEST PARTYPLACE!!

2009-04-28 @ 21:33:26
URL: http://shiroisumire.blogg.se/
Postat av: Ani

Det låter som att du haft en riktigt grym helg Linda! ♥



De där jeansleggingsen har jag med funtat på att köpa & skinjackan är ju helt sjukt snygg. Väntar på att få se bilder på dig i de också! :D



2009-04-29 @ 00:05:07
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0