Hemmahemma

Godkväll! Sitter nu hemma hos mamma och pappa och latar mig. Nermina hade fullt upp idag så vi skjöt upp Photoshop-träffen till nästa vecka istället! Så passade på att ta en tur hem till föräldrarna och lillasyster Marielle! Vi har haft det mysigt, Robinson 2009 maraton är det som har gällt haha! :) ♥ Dagens citat har varit "stor dos" på skånska, tack vare Ranjit, haha! För att skånskan är lätt Sveriges härligaste dialekt! :)

Nu har det precis varit 24 på TV, tokigt spännande som vanligt! Marielle kollar på Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta på SVT2 (onekligen den mest romantiska film som någonsin skapats!) Så romantisk att man nästan inte pallar med det hela, haha! Men sött är det ♥

Imorgon bär det av till Jönköping med kära familjen! Får inte inhandla för mycket, det som är planerat är en ny bikini, och nya hudprodukter och kanske ett par solglasögon. Men borde absolut inte köpa nåt mer än det! *gömmer undan kreditkortet* Men på lördag ska jag jobba från 12:00 - 16:00 så där blir det några kr åtminstone! :)

Nej, nu ska jag bege mig! Ha en underbar helg kära läsare! :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Marielle

"STIOR DIOS"!!! Hhahahahaa xD Så sjuk humor har vi! xD Robinson marathon = UNDERBART. <333



Pppfff, sån himla fjantig film alltså, jag blir så less! xD



Jönköping! Ahh jag borde inte släppas lös där inne! Men men, jag SKA inte köpa mycket. Försöka iaf. xD

2009-05-01 @ 00:28:29
Postat av: Line

Robinson maraton! SÅ RÄTT!! :D

2009-05-01 @ 19:15:20
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0