Underbar dag!

Jag höll på att säga God morgon, och klockan är 15.12.. haha! Men inte långt ifrån alltså ;)


Idag är en riktigt härlig dag! Har suttit vid min öppna balkongdörr och solat mig (har fransk balkong så man kan inte gå ut på den, men lika mysigt ändå ;D) Var inget jobb idag, chefen sa igår att det tyvärr inte finns tillräckligt att göra.. :( Osis, men det är gött att vara lite ledig också. Det verkar som om det drar igång om en-två veckor igen, så hoppas på att vi får komma tillbaka då. Så bestämde mig för att sova tills jag vaknade idag! Det var riktigt härligt må jag säga :D

Och ikväll ska jag, Line, Marielle och Helen åka till en asiatisk restaurang och bara gotta oss så mycket som det bara går! :D Längtar! Är ledig imorgon också, då ska min kompis Nermina komma över, ska ge henne en liten kurs i Photoshop! Skoj skoj!

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig iordning inför kvällen, ska vara hos syrran om ca 1 och en halvtimme. Ha en bra dag! ♥ Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohh det e så skönt med sånna dagar, att få sova ut huuur länge man vill hehe! Snart får jag också det hihihihi^^



Oj vaknade du 15.12? Det va en lång sovmorgon då hihi!

2009-04-29 @ 18:13:56
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Nu e det typ sommar! :D Vad gott det var med kinamat! :P

2009-04-30 @ 12:33:26
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Linda

Dze: Haha, nej jag sov inte så länge, jag solade ju en massa innan jag bloggade!



Line: Ja det var såå gott! :D

2009-04-30 @ 13:27:57
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0