bröderna carter

Eftersom jag kanske ska gå på Backstreet Boys spelning i december, så började jag lyssna på grabbarnas braiga musik och ägna mig åt att kika på lite bilder för att komma in the mood. Och så såg jag bilder på Nick och hans yngre bror Aaron (ni vet den lille parveln som sjöng "Crush on you" för sisådär sjuttiofem år sen) och KOLLA DETTA:


... har jag bott under en sten? Attan vad bröderna har vuxit upp fort! Dessutom tar man ju för givet nu att den här bilden är ny, men den är tagen 2006. .....! Nej, nu går jag och lägger mig under min sten igen, haha! Man hinner ju inte med i tiden längre!

Kommentarer
Postat av: Line

Jösse namn! Det känns som det var igår Nick var 16! XDD

2009-08-20 @ 14:10:02
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Tjooo, imon kommer jag heeem, ringer dig sen ok??



JAg vill med po den konserten, kan vi inte go tillsammans??

2009-08-23 @ 15:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0