Busy day

Ojoj, klockan är bara 15 och redan känns det som om att jag har fått massor gjort. Har hunnit handla inför grillningen med familjen imorgon kväll, och jobbat med företaget (det låter inte som så mycket kanske, men för mig är det sannerligen det haha!) Jag har verkligen legat på latsidan med att söka jobb också, får försöka ta tag i det snart... tyvärr har man ju en förmåga att skjuta upp sådana där saker hehe!

Resten av kvällen blir riktigt lat och härlig. Nu när man inte gör nåt speciellt på dagarna tappar man ju totalt koll på veckodagarna, så fredagskänslan infinner sig ju inte på samma sätt som det gör när man jobbar! Det som är planerat är iallafall tvättstugan mellan kl 16-19, nu börjar tvättkorgen blir full här haha! Men innan jag går ner till tvättstugan...


...måste jag se Top Model!! Make-overn idag, weho! :D

Kommentarer
Postat av: Line

Makeovers oh yeah! Alltid nån som gnäller... XD

2009-08-14 @ 15:57:04
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Haha blir ju so med veckodagarna I know^^ Tro mig jag e ivag med vet ando inte vilken dag det ar har hahahah...visste inte ens att det va fredag idag O__O

2009-08-14 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0