full garderob, men inget att ha på sig

Goddagens! Kom hem för ett tag sen, var på Kvantum med Line! Hon skulle hämta ett till paket, så vi passade på att handla lite grann också. Idag blir det stuvade makaroner och falukorv till middag för mig, mums! ♥

Eftersom jag tycker att jag inte har någonting snyggt att ha på mig när jag ska till Rix FM Festival, så surfade jag in på Gina Tricot och kikade lite. Jag hittade en jättefin tröja, som blir perfekt att ha på sig på festivalen!


Såhär ser den ut, bara 149:- kr så ett riktigt kap! :) Fanns i ljusrosa också, den hade jag också velat ha! Nångång så ;)

På tal om rosa! Line berättade att de hade fått in rosa JELLY WATCHES på Ebay nu!! Så jag slog till! :D Tack syrran för att du fixar beställning! :D Dom är supergrymma, härliga neonaktiga färger och supergrym modell. Here it is!


Nice nice nice! ♥ Hade velat ha en limegrön också. Coolt! :D

Kommentarer
Postat av: Line

Jättefin tröja! :D



Mmm, dessa fina jelly watches! Jag vill ha en i varje färg! XDDD~~

2009-08-04 @ 16:12:21
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: jaedze

Haha ska du med ha en?? Asså dom e sååå snygga! Min e ju lila, jag vill med ha i fler färger, tänkte köpa den rosa innan, får bli när jag kommer hem från Bosnien!!! Då kommer vi ha samma hihihih!!!

2009-08-04 @ 16:28:46
Postat av: s

VECKANS BLOGG ÄR IGÅNG, KOMMENTERA & DU HAR

CHANSEN ATT VINNA! :D ANMÄL DIG NU!

2009-08-05 @ 12:01:13
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska vi följa varandra via bloglovin? :]

2009-08-05 @ 21:16:42
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0