Latsidan igen


Hello herr Stylish!~♥  (Sungmin från Super Junior)

Ojoj, nu har jag minsann legat på latsidan igen. No good! :) Får försöka skärpa till mig med uppdateringarna nu. Kan ju börja med att berätta att min lördagskväll var helt fantastiskt rolig! :D Jag, Tesa och Daniel lekte drinklekar, dansade och tog en massa helgalna (och då menar jag verkligen helgalna!) kort, sedan begav vi oss till Harrys och dansade som tokar! :) ♥ Fy attan vad skoj det var! Och beware, några utav korten kommer att komma upp på bloggen framöver haha! (likaså korten från Rix FM Festival, fy vad jag är långsam med precis allt jag gör? Haha!)

Sedan har jag varit hemma hos mamma och pappa från söndag-onsdag! Alltid lika mysigt att vara där! :D ♥

Just nu sitter jag och lyssnar på goa Kanye West och väntar på att 24 och Criminal Minds ska börja! ♥

Kommentarer
Postat av: Terese

Heej! Ja fy vad roligt vi hade i lördags!! :D Jag glömde ju tacka er båda, kände att jag var lite snurrig i slutet, hehe. Hoppas vi kan göra om det snart igen! Puss!

2009-08-13 @ 22:00:18
Postat av: Jaedze

Vad roooligt med sonna helger. Jag langtar tills vi ses igeeeen^^

2009-08-14 @ 13:06:36
Postat av: Line

Hoho helgalna kort hör till fester! ;)

2009-08-14 @ 15:58:01
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0