God morgon

Godmorgon kära läsare! Idag tog jag en supersovmorgon, eftersom jag och syrrorna satt uppe till väldigt länge igår (jag bör inte säga hur länge, men låt oss säga att det hade väl delvis redan blivit morgon....)



Detta blev min frukost idag. Blåbär/vanilj yoghurt med apelsinbitar i! Kanske låter som en märklig kombination, men det smakar så otroligt gott! :)

Hade ni alla en bra Alla hjärtans dag? ♥ Jag hade det underbart! Jag spenderade den som nämndes ovan, tillsammans med två av mina kära systrar, Line och Marielle! Vi gick ut och åt tillsammans på dagen (blev även lite smått påhoppade av några killar som tyckte vi skulle festa med dom), sedan vilade vi upp oss tills Melodifestivalen började. Den var sjukt bra igår, det var inte nån av låtarna som var direkt dålig! Finalisterna var jättebra! Jag fastnade också väldigt mycket för Cookies N Beans "What if". Tyckte den var så söt!

Efter Melodifestivalen såg vi Bruce Den Allsmäktige, så galet bra och rolig film! Jim Carrey var lika fantastisk som alltid! :D Efter filmen lekte vi med mina Memory kort, men efter ett tag började vi prata istället. Jag vet inte hur många olika ämnen vi kom in på, men det var exempelvis skräckfilmer (det är helt otroligt hur man kan skrämma upp sig själv..), miljön, religion, evolution.., ja det var en salig blandning! Jag älskar att diskutera sånt ♥

Sedan när det var dags att sova.. ja, då var det ju faktiskt nästan redan morgon. ;D

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Det låter som en supermyskväll!! Hoppas vi får en sån också när vi ses nästa vecka!!

2009-02-15 @ 15:22:05
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0