Lugn fredag

Godkväll!
Idag fick vi sluta jobbet en kvart tidigare. Härligt! Sen kom syster Sandra och hälsade på, och vi gick till Line och Mari som var i Lines lägenhet. Vi glodde lite på filmen Office Space och sedan begav vi oss hem till bygden hos mamma och pappa! :D Där var Sandras lille son Gustav, som mamma och pappa hade passat så länge! Han är så söööt och nyfiken på precis allt (mina öronhängen var väldigt fascinerande!) och jag fick mata honom med nappflaskan! ♥ Så underbar så! :D

Imorgon är det lördag och det ska bli så skönt! På måndag jobbar jag dagskift, det ska bli superhärligt! Äntligen kan man ha ett liv vid sidan av jobbet typ :P

Nej nu ska jag slöa mig vidare i fredagsnatten. Kramis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0