shopping urges fulfilled

Ny layout igen! Mitt hår ser megagigantiskt ut på ena sidan, ser lite 60-talsaktigt ut haha! Men jag e nöjd med den här layouten! :)

Men nu, shopping! Ja, jag kunde helt enkelt inte låta bli! Jag har varit sugen på ett par nya skor ett litet tag nu, och idag hittade jag ett par helt perfekta! Köptet blev något av ett impulsköp då jag gick in på Skomagasinet kl 17.50 (de stänger 18:00!) och köpte dom typ precis innan stängningsdags! Men jag har totalt förälskad mig i dom, nu ska jag bara lära mig att hantera klackarna så att jag kan bära upp mitt nya jag! (hela 1,78 cm över havet med klackarna på!)



399:-Skomagasinet.

Jag var också på Åhlens och inhandlade lite saker som tagit slut här hemma:

phc hair repair hårinpackning, 75:-
Är jättebra för håret och luktar gudomligt gott!


Lumene Firming Day Cream, 190:-
Den jag använt nu på sistone, fick en helt ny lyster i huden! Rekommenderar den här starkt ♥

 Och jag har hittat en såå fin klänning på StyleByStars.com, men den finns inte kvar i min storlek! :( Så himla typiskt!

Hade passat så bra med mina nya skor och allt! Aja, får hoppas att de kanske får in den i min storlek senare!

ÅH! Måste berätta om japanska kursen, det var jätteroligt idag! Läraren gav mig MVG på hiragana och katakana testet, så jag blev jättestolt! Hoppas resten av kursen går lika bra :D Måste rota fram min gamla japanska bok, den kan komma till användning nu!


Kommentarer
Postat av: sofia

wow...dom skorna...e precis såna jag letar efter!!! SÅ SNYGGA!!clings

2009-02-06 @ 08:12:00
Postat av: Anonym

Jaaa dom e såå snygga gaaaah! Ohhhh grattis till MVG:t!!

2009-02-06 @ 13:47:04
Postat av: arri

fyfan vad fina skor du köpte. jätte snygg verkligen. I love them

2009-02-10 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0