slödagar

Nu har jag varit dålig på att uppdatera, fy mig! Har börjat jobba dagskift nu den här veckan, så jag blir helt förslöad på dagarna (ja, till och med för slö för att sätta mig vid datorn och skriva) vad jag har haft för mig är att kolla på 2 avsnitt av den japanska dramaserien Rescue och Top Model. Rescue är supermegabra och väldigt spännande! Den handlar om brandmän som kämpar för att bli Super Rangers (vilket är en superäddningsgrupp typ.. och jag är sjukt dålig på att förklara saker och ting.. haha!) Men den är väldigt bra! Och:


Skådisen Yusuke Yamamoto är så otroligt snygg/söt/fin/etc! ♥ 
*Längtar tills avsnitt 3* Nyahahaha. ♥

FAST! Jag har inte bara slöat, jag har danstränat idag. Det var riktigt härligt! Behöver röra på mig lite mer. Inte bra att vara soffpotatis för mycket haha!

Idag kom min arbetschef och sa att fredagen blir sista dagen på jobbet för oss extra anställda :'( Men kanske får komma tillbaka lite om 2 veckor igen, troligen skulle det bli mer att göra då. Får hoppas på det! Får börja söka lite jobb här och var nu. Usch, det är inte lätt! Wish me luck!

Nu ska jag snart iväg till systeryster, ska se på Top Model tillsammans. FINAL! :D

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohh jag förstår dig, söka jobb e så blääää!!! Nåste med det snart usch fyyy!!



Hehe drama e så kuuuuuuul!



Och jag älskar slöööödagar!!

2009-02-11 @ 18:21:52
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: nini

RESCUE!! Bra drama med snygga grabs :P



Hoppas verkligen vi får jobba mer T_T

2009-02-11 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0