Älskar slödagar

Idag blir det en slödag till, ska bli så hääääärligt! Vet ännu inget om det blir nåt jobb på Jotex, men får se om telefonen ringer de närmsta dagar :)

Blev så sugen på att göra nåt åt mitt kalufs när jag såg Boas frisyr på Gayo Awards, det var galet snyggt!! Dock vet jag inte om jag skulle passa i den.. men man skulle ju kunna göra ett försök, om jag vågar haha! Färgen har jag iallafall haft tidigare, så den passar man väl i iaf :)



Supersnyggt, inte sant?? Får se om jag vågar... har dock inte råd på ett tag :(

Nej, nu ska jag vidare och fortsätta med.. ja, slöandet haha!



Kommentarer
Postat av: Jaedze

asså BoA frysirer e ALLTID SNYGGA!!! Du skulle nog passa superbra i det!!

2009-01-05 @ 16:44:30
Postat av: Sofia

ooooh Linda det hade vart fiiiint på dig!!!!<3333

2009-01-06 @ 11:36:19
Postat av: Tesa

Heej gumman! Glömde ju be dig om din adress hit, men googlade lite och hittade hit ändå :) Va roligt att jag är omnämd i bloggen, alltid kul att läsa (positiva saker..) om sig själv, hehe! Skönt att slöa, precis vad jag håller på med här hemma med. Ha det kanon! Puss

2009-01-06 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0