Kvällsskift

Godkväll!

Oah, jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Har börjat jobba kvällsskift så jag e helt trött i huvudet nu (men kommer säkerligen ändå sitta uppe alldeles för länge!) Jobbar från 15.15 till 21.45! Det är en helt ok arbetstid, men jag får inte jobba samma tider som mamma och systrarna tyvärr! :( Hinner bara träffa dom väldigt snabbt innan deras skift är slut!

Är det någon som vet var det e för fel på bloggen om det står "Forbidden 403"? Jag försöker fixa en layout till min kompis, men hennes blogg funkar inte. Jag är helt clueless! Nån som haft samma problem?

Nej nu ska jag fixa en last.fm till en kompis och sen äta. Vi ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0