Mitt undermedvetna har talat..

Nu funkar min kompis blogg, så jag kunde äntligen lägga upp layouten till henne! :D Här kan du hitta hennes blog: http://jaedze.blogg.se! Kolla även http://arriotic.blogg.se! En till kompis som har skaffat en blogg som jag hjälpte med layout! :)

Inatt har jag drömt hela sjuka saker! Det var en salig blandning av Scrubs, bebisar, grannar, bråk och gråt! Drömde att jag satt i en bil tillsammans med JD i Scrubs (och nån till, minns inte vem det var!) och det spelades nån låt i bakgrunden, där dom sjöng "Into another world" eller nåt! Plötsligt säger JD "I wanna go there!" på sitt eget JD:iga vis haha! Helt galet! Den där låten hade kunnat bli en hit! Om jag bara minns hur den gick. Haha!

Jag älskar att analysera mina drömmar, så jag surfade över till http://www.dreammoods.com/ för att kolla eftersom mina galna drömmar bara fortsatte. Kanske försökte mitt undermedvetna säga mig något...?

Dessa nyckelord tog jag ur min dröm:

DOCTOR
To dream that you are a doctor, suggests that there is some problem that you need to patch up or some emotional wound that you need to bandage up. You are being supportive to others.

VOMIT
To see others vomiting in your dream, signifies false pretenses of people who try to take advantage of you.

BABY
To see a baby in your dream, signifies innocence, warmth and new beginnings. Babies symbolize something in your own inner nature that is pure, vulnerable, helpless and/or uncorrupted.

NEIGHBOURS
To dream of having an angry or a disagreeable neighbor, signifies quarrels and dissensions. There is an issue that you need to address with your neighbor in waking life. Alternatively, it could mean relocation from your home.

FIGHT
To dream that you are in a fight, indicates inner turmoil. Some aspect of yourself is in conflict with another aspect of yourself. Perhaps an unresolved or unacknowledged part is fighting for its right to be heard. It may also parallel a fight or struggle that you are going through in your waking life.

BILLS
To see bills in your dream, suggests that your mind is preoccupied with financial and money matters. You may be feeling overwhelmed with life's demands.

Så sammanfattat innebär detta att jag har känslomässiga bekymmer eller sår som måste läkas. Jag tar hand om andra människor. Jag blir utnyttjad av människor. Jag är oskuldsfull, sårbar och hjälplös. Men jag ska få en ny start. Jag känner mig "relocated" från mitt hem. Jag har inre tumult, en del av mig slåss emot en annan del av mig. Jag är upptagen med att bekymra mig kring ekonomiska frågor, och är överväldigad över livets måsten..

Det läskiga är att typ alltihop stämmer :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow det va riktigt creepy!!! Jag hoppas att du reder ut alla känslorna! Förresten jag drömde om ig inatt, ska bertätta sen när vi pratas vid, you will like my dream, sort of♥

TACK för layout...den va helt underbaaaar!!

2009-01-15 @ 09:49:09
Postat av: Marielle

Waahh!! Alltså, sånt är LÄSKIGT! En del saker kan verkligen stämma. o_o Och fy vad bäst det var med JD! XD Jag kan så se det framför mig! xD

2009-01-15 @ 15:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0