Ny layout!

SÅDÄR! Nu har jag vimsat runt i Photoshop och lekt runt i koderna i 2 timmar, och såhär blev resultatet! Hoppas ni gillar den :) Den blev riktigt somrig tycker jag! Och Miura Shohei är så sööt att jag var tvungen att ha honom på layouten :) ♥ Bilderna är ifrån hans fotobok Freedom, som snart kommer på posten till mig! JIPPI! ♥

Idag är jag alldeles för lat för att måla väggen :( Börjar bli hungrig nu, men jag har typ ingen mat alls i kylskåpet haha! Bara bröd typ.. och pommes. Men man kan ju inte bara äta pommes, grr! Aja, ska ta och rota runt lite i kylskåpet och se vad jag hittar haha!

Ses senare! ♥

Kommentarer
Postat av: ninichu

MEN HJÄLP VAD SNYGG LAYOUT!!! <333333333

2009-01-08 @ 15:32:10
Postat av: Sofia

vad söt layout<3333

2009-01-08 @ 23:34:43
Postat av: Anonym

fyfan vad duktig du är, så jefla fin layout :D

2009-01-11 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0