Sömntuta

Tjohej!

Det var den söndagskvällen :) Hade det jättemysigt med Tesa o Daniel, vi stack och köpte pizza/kebab och slöade sen framför TVn där det var "Mean Girls" (en klassiker!) sedan kom Daniels flickvän Emma också :) Sedan runt kl 22 var det dags för mig att Tesa att bege oss hemåt. Tesa behövde en tidning så vi letade runt på en del av stadens mackar, tyvärr hittade vi inte den vi sökte men vi fick gratis varmkorv på OK :D

Nu är jag hemma igen och ska fortsätta slöa. Imorgon hoppas jag att min nya kamera har kommit, så kan jag leka lite med den o ta lite skojiga bilder :D

På tal om bilder, här är en hemsking till bild jag tog nyssens. Varför ser min näsa alltid så stor ut på kort? Är det en illusion eller är den sådär stor i verkligheten? haha!



Dags för en nyårsquiz! Jag har totalt glömt bort att göra en sån här iår. Norpade den här ifrån min kompis Anas blog som du kan hitta här: http://mrsnewsman.blogspot.com

ÅRET 2008.
Hur har året nollåtta varit för dig? Det har varit ett härligt år :) 
Bättre än förra året? Nej, ungefär densamma. Fast jag fick inte se Gazette (japanskt rockband) iår :(
Har du träffat några nya vänner? Ja ♥
Isåfall vilka? Mandy och Ana lärde jag känna detta året ♥
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Min resa till Rom i Italien med min mamma. Det var så otroligt vackert där och jag vill så gärna tillbaka dit! Jag blev också moster iår, något som var otroligt stort! ♥
Har du flyttat under år nollåtta? Nope, har varit i samma lya sedan december 2007 :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? Oah, det har varit ett oändligt antal låtar jag älskat 2008!
Isåfall vilken? Jag måste nog utse DBSKs "Love in the ice" och Big Bangs "Haru haru" som årets låtar. Några av de absolut BÄSTA.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? Inte så himlans bra
Har du strulat med någon? Jag minns inte haha! Kanske...
Har du varit kär? Lite grann kanske...
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, det har jag, till min familj o kompisar :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja, familj o kompisar
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha, neej

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej, men småbråk har det väl varit lite här o där tyvärr!

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Det har jag troligen 
Isåfall vad? Inget specifikt som jag minns
Har du skämt ut dig? Troligen haha!
Har du ljugit för en vän? Inte vad jag kan minnas, nej
Har du gjort något dumt mot en vän? Hoppas inte det
Har en vän gjort något dumt mot dig? Ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Gick på Växjö Universitet
Har någon varit elak mot dig på skolan? Nej
Hatar du någon på din skola? Nej
Har du gjort något framsteg? Jovars, det hoppas jag!
Har du haft alla rätt på ett prov? Aldrig haha!

VÄNSKAP.
Har du förlorat en vän? Ja, men det ordnade sig till slut :)
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästa vän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Nej
Har du många killkompisar? Ett fåtal viktiga

Sådär ja :) Nu ska jag vimsa vidare här. Avslutar med en riktigt sötbild på en riktig sötis. S E 7 E N ! ♥



Tjingeling kära läsare :D

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Nee Linda, du E alltid söt på alla bilder du tar!!!

2009-01-05 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0