Twilight

T W I L I G H T !  Ä N T L I G E N !

Som jag har längtat efter att få se den här filmen!
*_*
... och DEN VAR SÅ OTROLIGT BRA! Det tog den 2 månader för att komma på bio i min lilla hemstad, but it was worth the wait ♥

...och nu vill jag se den igen! Men det kan jag ju inte, för att jag jobbar kväll. GRR, haha! Eftersom jag inte har läst boken ännu (den står här i min hylla och bara väntar *_*)  så ska jag inte bedöma den efter boken, men den är helt klart en av de bästa filmer jag har sett. Supersnygga action och slow-motion scener, fantastisk kärlekshistoria, supergrymma vampyrer. Allt du kan önska i en romance/vampyr film. En klar 10! Och, jag bara måste säga det.. ROBERT PATTINSON. Den mannen är stilig som få! Jag kan sitta och totalt fånstirra på honom! Och ja.. jag erkänner att han var the first and foremost reason som jag såg filmen eftersom jag varit förälskad i honom sen jag såg honom i Harry Potter.... xD

Nu är klockan 2.41 (jösses!) och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Jag vill inte gå lägga mig. Jag bara sitter här och myser och lyssnar på fina ballader haha! Kanske ska ta och sätta igång och läsa Om jag kunde drömma snart nu ♥ Bestämde mig för att se filmen innan jag började läsa, så nu är det ju fritt fram!

Aja, dags för mig att bege mig (i sängs, snart) Hoppas att allt är bra med er alla! Och glöm inte att klä er ordentligt, det e sjukt kallt ute! Kram på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: jaedze

Jaaa visst var den braaaa.....jag längtar till tvåan! Hörde den kommer om 2 år, slööööaaaa!!!

2009-01-19 @ 09:47:53
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: sofia

oooh jag vill mee seeeee!!clings

2009-01-19 @ 10:41:56
Postat av: Linda

Jaedze: Jaaa den var superbraa! __ New Moon kommer i November i år! :D

2009-01-19 @ 12:20:15
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Linda

sofia: Du måste seee deen, så otroligt braaa! Cliings!

2009-01-19 @ 12:21:28
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: ninichu

JASPER <3

2009-01-19 @ 16:38:45
Postat av: arri

den är så bra jag är så öaslfjlkajgfjalkasf. sa köpa dvden hahaha. Och jaa jag längtar tills new moon så mkt. men andra boken är inte lika bra som första så jag hoppas jag inte blir besviken bara T_T

2009-01-19 @ 22:53:59
Postat av: Maja

WUWUUWUW, va länge du fick vänta, va hemskt, men bästa filmen och jag kan ej vänta till New Moon _

Carlisle <33 xD

2009-01-20 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0