160709

Sitter just nu på jobbet. Har ju fått i uppdrag att jobba från den 16-22 juli (över helgen också), vilket jag är jätteglad för! ♥ Alltid välkommet i spargrisen, hehe. Jobbar tills kl 17 idag, så 4 och en halvtimme kvar. Tycker tiden går saktare än vanligt idag?

Jag hade det supermysigt igår! ♥ Det regnade dock som tusan, och åskade också, så vi kunde inte sitta och fika på nån uteservering, så det blev mysiga Stigs istället! ♥ Testade ett wienerbröd med jordgubbar på. Det var gott vill jag lova! :D

Sedan var det dags för bio! Eftersom många inte sett nya Harry Potter filmen ännu, och kanske inte heller läst boken, så ska jag inte avslöja nåt om vad som händer! Men kan iallafall säga att jag tyckte den var grymt bra! ♥ Den höll på i ca 2 och en halvtimme men det kändes mycket kortare, för det hände saker hela tiden och den var hela tiden underhållande. Så jag ger den en klar 4 av 5! Och eftersom jag är lite svag för Tom Felton aka Draco Malfoy, var jag glad och nöjd, för han fick mer screentime än han haft i de senaste föregående HP filmerna, mehe :P


Svag för bad boys, indeed!


Kommentarer
Postat av: Line

Han är så lång!! /random XD Jag vet inte än om den var bra eller inte, haha! Bok biased... :P



Hoppas tiden går fort på jobbet!

2009-07-16 @ 13:47:24
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Jag ska se den idag, kl 9. Läääängtarr!!!

2009-07-16 @ 16:55:29
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Anica

Ja han fick ju massa screentime! På något vis tyckte jag synd om Malfoy för första gången. Har var ju miserabel på riktigt :(

2009-07-16 @ 22:36:58
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0