180709

Godmorgon! Kom hem från syrran för inte så längesen. Vi vågade inte gå själva hem igår natt (vi brukar gå halva vägen tillsammans när det är sent för att hålla varandra sällskap) men igår var vi så rädda att det slutade med att jag sov på Lines soffa istället! Även om det är en kort bit att gå kan det vara mycket riskfyllt en fredagskväll mitt i natten.

Vi hade supertrevligt igår! ♥ Vi åt god grillmat och vi satt och pratade länge och tog igen allt vi missat. Det är ju trots allt över ett år sen vi träffade Helena senast! Och ikväll kanske det blir utgång med henne och en kompis till henne! ♥

Nu sitter jag och vilar inför jobbet. Ska iväg om ca 30 min! Hoppas inte att internet ligger nere idag.. det slutade funka igår när det var typ 2 timmar kvar innan jag slutade! :( Typiskt.. hoppas det funkar nu!

Ni får alla ha en trevlig dag! ♥ Återkommer säkerligen senare! ;)


Kommentarer
Postat av: Anica

Usch det är så läskigt att gå ensam mitt i natten! Jag hörde ju från Dzenana vad som hänt er en gång. Hade jag varit med er när de jagade er hade jag nog bokstavligen talat dött.... XD ♥

2009-07-18 @ 12:42:50
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Line

Läskigt! :S Men trevlig kväll hade vi :D

2009-07-18 @ 14:15:14
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0