bdbdbdbdbdb

Mitt hår har olika färger på olika kort, hmhm.

Jag bytte just ikon borta på Bilddagboken, och likt förbaskat blev jag sugen på att bli aktiv där igen, haha! Men jag vet att jag kommer vara så dålig på att uppdatera. Ska vara där oftare för vänner och kolla deras updates åtminstone. Men jag själv håller mig nog till bloggen ändå. Men man ska ju aldrig säga aldrig...

Såg på en löpsedel att det skulle bli Medelhavsvärme i Sverige snart. Heja heja! Behöver jobba lite på brännan, den är ju nästintill obefintlig!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Oooh, hoppas du blir aktiv igen!



ÄR DET SANT!? Isåfall är det väldigt välkommet!

2009-07-31 @ 16:40:12
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2009-07-31 @ 19:26:43
Postat av: Hanna :)

//hanna :)

2009-07-31 @ 19:27:07
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: Sofia

JA TACK GE MIG MEDELHAVSVÄRME!!!

XD

Vad fin bild på dig! ♥

Jaaa bli aktiv igen! jag saknar bilder från alla er 3 juh!

2009-07-31 @ 20:42:59
Postat av: Line

Hoho, man orkar inte uppdatera på alla ställen! XD

2009-08-01 @ 15:16:28
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0