Heterokromi



Jag och Line hyrde några filmer idag, däribland en av skådespelarna hade två olika färger på ögonen. Tycker det är så intressant och väldigt vackert, så jag Googlade det och fick reda på att det heter Heterokromi, och beror bland annat på en sjukdom eller att man har för mycket eller för lite melaniner (ett pigment) i kroppen. Tror det är genetiskt också! Exempel på kändisar som har heterokromi är Kate Bosworth (bilden ovan) och Mila Kunis (bilden nedan)


Jag tycker det är jättefint! ♥

Förövrigt har jag och Line haft en supermysig kväll! ♥ Filmerna vi hyrde var Friday the 13th (med världens sötaste Jared Padalecki, hade det inte varit för honom hade jag nog aldrig vågat se den haha!) och Fingerprints. Både var mycket bra! Och läskiga såklart...!

Nu ska jag strax sova, hoppas ni alla hade en trevlig kväll! Puss puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Line

Såna brutala splatterfilmer det var XDD



Man har verkligen aldrig sett att Mila Kunis ögon har olika färger!

2009-07-28 @ 09:37:44
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud sådant är så otroligt coolt har jag alltid tyckt & jag har alltid varit avis på sådana som haft det, tihi ♥

2009-07-28 @ 11:51:36
Postat av: Marielle

Wow, jag visste inte att nån av de tjejerna hade det! Det är verkligen jättefint! :D

2009-07-28 @ 13:43:42
Postat av: nina

sv; tack..har lagt till dig med bloglovin nu=)

2009-07-28 @ 15:43:16
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0