Hollywoods finest

Bara för att jag inte har något att göra, och inte har nån större lust att gå och lägga mig (som vanligt) tänkte jag göra en lista på Hollywoods, enligt mig, finaste män! Tidningar brukar ju göra listor såsom 50 most beautiful men in the world, så jag tänkte göra en egen version, med 10 grabbar. Börjar på nummer 10. Drool on ;D ♥


10. William Moseley
Blonda yrvädret som ni känner igen som Peter Pevensie i Narnia-filmerna! Jättesöt, charmig och brittiska är ju alltid ett stort plus! :P



9. Bradley Cooper
Ett namn som börjar bli stort i Hollywood nu! Upptäckte honom i TV-serien Alias, som Will Tippin. Minns ni? :) En av hans senaste filmer är bl a Baksmällan. (och ja, jag är svag för män i sådan backslick ;D)



8. James Franco
Känd från exempelvis Spider-Man filmerna som Peter Parkers bästa vän Harry Osbourne. Snyggsnygg!



7. Matthew Gray Gubler
Ni känner igen honom som geniet Dr Spencer Reid från Criminal Minds! Är även föredetta fashionmodell för bl a Hilfiger och Sisley. Så übersöt att man kommer bort sig i handlingen på CM hur lätt som helst haha!



6. Jared Padalecki
Sam Winchester från bästaste serien Supernatural! En serie med mycket övernaturliga inslag, och jag tror inte nån tjej hade tackat nej att gå in i ett spökhus med denna kille.. Hehe! Han är hela 1,93 cm lång dessutom, älskar ju långa killar ;D



5. Charlie Hunnam
Galet snygg! Gjort bland annat Queer as Folk och Cold Mountain. Och en TV-serie som jag glömt namnet på, ack! Finfin nevertheless! Blont, busigt hår slår aldrig fel!



4. Orlando Bloom
Föralltid vår kära Legolas från Sagan om Ringen-filmatiseringarna! Lika vacker med blont hår och blåa kontaktlinser som med svart hår och bruna ögon. Finaste Orlando!



3. Christian Coulson
Jättevacker kille som tyvärr inte gjort så mycket film och TV, men ni kan säkert känna igen honom från Harry Potter och Hemligheternas kammare! Där spelade han självaste Tom Riddle a.k.a Voldemort!



2. Robert Pattinson
Upptäckte denna vackra kille när han spelade Cedric Diggory i Harry Potter och den Flammande bägaren! Har blivit riktigt känd nu tack vare underbara Twilight! :) Passar perfekt som Edward Cullen, som ska vara världens vackraste varelse!



1. Hayden Christensen VINNARE!
Han får titeln Vackrast i Hollywood av mig! Kanske mest känd som sin roll som Anakin Skywalker i Star Wars. Helt fantastiska ansiktsdrag och ögon man drunkar i. What more can a girl ask for? ;)

Hoppas för allt i världen att jag inte glömt någon nu. Hade ju för tusan kunnat göra den ännu längre haha ;) Grabbarna som hade stått på tur hade varit Chace Crawford, Heath Ledger, Joe Jonas, Ian Somerhalder m.m. Men får nöja mig såhär ;D





Kommentarer
Postat av: Jaedze

WOW vi har samma etta^^ Han e verkligeeeeeen het!!

2009-07-29 @ 07:32:38
Postat av: Line

Ohh älskar såna listor! Själv kan jag nog aldrig knåpa ihop en XDD

Charlie Hunnam är med i Cold Mountain?? Det minns jag inte ^^;;; Och jag känner knappt igen Christian Coulson... vilken dålig koll jag har XDD;;

2009-07-29 @ 09:28:26
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: tack så mycket :) vad kul att höra!

2009-07-29 @ 09:32:04
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-07-29 @ 11:29:18
Postat av: Anica

Håller verkligen med om Rob Pattinson /DROOL.

2009-07-29 @ 12:57:18
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: jessica

Fin blogg. Titta gärna in min och lämna en kommentar innan du går!

Och om du gillar min blogg så följ den via bloglovin :)

PUSS.

2009-07-29 @ 13:32:54
URL: http://jessicaisabella.blogg.se/
Postat av: jessica

svar: Tack, det var verkligen snällt av dig!

2009-07-29 @ 15:12:59
URL: http://jessicaisabella.blogg.se/
Postat av: jessica

jag lägger till dig med nu! :)

2009-07-29 @ 20:50:08
URL: http://jessicaisabella.blogg.se/
Postat av: tldwngyqj

Ajovisu neyuzap ix ozefozeda yixa oyinu juloli o izikoy:)

2012-10-15 @ 16:29:03
URL: http://www.onukuwu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0