Jobbet och MJ dans-tribut

Sitter just nu på jobbet, lite mer än 2 timmar kvar :) Sen ska jag ut på landet till familjen! ♥ Igår var riktigt trevligt! Jag och Line spenderade förmiddagen med att titta på två avsnitt av Atachinshi no Danshi, sedan på kvällen kom Daniel! Då köpte vi pizza och kollade på Narnia - Prins Caspian! :D Senare på kvällen runt kl 23 gick vi till Jonas och satt och pratade en stund och drack en god öl, vi hade jättetrevligt! :) Sedan runt kl tolv begav vi oss hemåt igen!

Jag missade ju att lägga upp en video igår! Men ska inte missa det idag, så dagens video blir denna:


En dansgrupp på över 300 personer hedrar Michael Jacksons minne genom att dansa till Beat it på Sergels torg och på Stureplan i Stockholm. Jag blir nästan tårögd, det är sjukt mäktigt! ♥

Kommentarer
Postat av: Marielle

WOW. <3

2009-07-11 @ 14:56:18
Postat av: Jaedze

Jag såg detta med innan, sjuuukt mäktigt!

2009-07-11 @ 15:01:23
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Så mysig dag! :D



WOW JAG RYSER

2009-07-11 @ 15:16:02
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0