Kämpa sig fram i blåsten...

Nu befinner jag mig på jobbet igen. Jobbar imorgon också, sen inget förrän helgen den 1-2 augusti. Men ojoj, det var svårt att ta sig fram idag! Det blåser värsta storm ute, och det kom några regnskurar när jag försökte ta mig fram till jobbet. Jag blev tokig på mitt paraply, för att det inte skulle vända sig ut-och-in fick jag hålla det så lågt att det såg nog ut som en hatt. Det såg nog rätt skoj ut :)

Igår var jag och Line på bio, Harry Potter och Halvblodsprinsen igen! Den var likabra den här gången ♥ Dock hade nog publikens medelålder sjunkit avsevärt sedan premiären. Det var ett himla väsen i biosalongen då och då. Tycker det är lite synd. Man betalar väl inte en massa pengar för att sedan sätta sig i en stol och prata? Hrm. Aja, jag hade kul ändå! ♥

Snart bär det av till Stockholm, det ska bli jättekul! Ska vara ordentlig och inte shoppa nåt den här gången (förutom möjligtvis i de japanska affärerna!) på torsdag åker vi. Sen på fredag blir det rockkonsert. Ska bli grymt! ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Det blåser galet mycket alltså! Jag som hade tänkt gå ut o gå, men det blir nog inte så ^^;;;



Omogna fjortisar som inte kan hålla käften borde förbjudas på bio!! >:(



STOCKHOLM! :D

2009-07-21 @ 13:05:10
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Anica

Helt galet vad deet blåser här med >_<

2009-07-21 @ 16:35:33
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Hatar pratande människor på bio...gggrrrr!!



Oh ha så kul i STHLM^^

2009-07-21 @ 19:35:08
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0