Lunchat



Det var dagens bilder! Jag (blekfis, längtar till Spanien!) och sen Lines söta kissemiss Sam! ♥

Kom precis hem efter att ha lunchat med Tesa! Idag blev det kycklingsallad, mums mums! :) Höll på att göra ett spontanbesök till frisören, farligt det där! Jag är i seriöst behov av det, men pengarrrr. Får vänta ett tag till!

Nu ska jag bara chilla i ett tag, sedan ska jag iväg till Line, vi ska hämta ett paket som kommit till henne. Sedan blir det nån god mat (kanske sushi!) och filmkväll. The Fellowship of The Ring, it is! (Eller The Two Towers, vi får se vilken det blir!)

Ha en bra dag allihopa! Puss!

Kommentarer
Postat av: Line

Fina bilder! <333



Kycklingsallad, vad gott! :D



Attan, nu har jag oxå blivit sugen på sushi! Varför så dyyyrt? DX

2009-07-31 @ 13:48:46
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0