Mysigt på stranden


Vi hade det supermysigt på stranden! ♥ Tesa till vänster och jag till höger (jag ser ut som en riktig blekfis bredvid brunfräscha Tesa, haha! :P) Vi åt massa gott och diskuterade gamla minnen och människor från förr i tiden. Riktigt kul att prata om sådant! ♥ Tyvärr kunde inte Daniel följa med idag, men vi ska ses imorgon igen! :D Kanske blir det stranden igen, eller en restaurang, det beror på vädret! :D Tack Tesa för den supermysiga kvällen! :D ♥

Och imorgon ska jag äta sill och potatis till lunch med syster Line - så vansinnigt gott! :D Så ska traska till affären och handla mat på förmiddagen. Åh, ska bli jättemysigt! Kanske vi ska köpa nån efterrätt med...? Mums! :P

Jag och Tesa kollade min termometer i lägenheten innan, och innan vi begav oss till stranden var den på 28 grader! Helgalet! Nu hade det sjunkit lite iallafall. Galet varmt!

Nehepp nu ska jag surfa vidare här. Kanske se ett Greys Anatomy innan 24? (som jag inte får missa idag!) Nej jag hinner nog inte det nu! Kanske efteråt sen... hehe!


Och dessa kort från tidigare på dagen bjuder jag på! :)
Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Line

Myyyys! Och vilka sommarhärliga bilder :D



SILL & POTATIS ALLTSÅ. MUMMA! :P

2009-07-02 @ 22:22:00
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Marielle

Mysigt ni har det!



Tycker vädret är helskumt. O_O Ibland är det 30+ och sen ösregnar det typ! XD

2009-07-03 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0