Rubrik typ

Håjaja, vilken tvist på TV-serien Harper's Island! Man sitter som på nålar när man tittar på den här serien! Undra vad som kommer hända på nästa avsnitt? Dock tror jag inte det är imorgon :( Ack, får vänta tills måndag!

Idag har jag inte fått så mycket gjort, förutom varit på jobbet och sedan tvättat. Hade pyttelite tvätt idag, som tur är! Så klarade mig på bara 2 maskiner. Sedan hälsade jag på Line en liten stund, innan det var dags att bege sig hemåt igen. Och jag missade inte 24 idag, haha! Satt minsann bänkad framför TVn i rättans tid ;) Oh, så galet spännande det är! ♥

Nu ska jag bara lata mig resten av kvällen (natten?) borde gå och lägga mig tidigt, men så lär det inte bli om jag känner mig själv rätt, haha!

Hoppas ni alla har en trevlig kväll! (natt!)


Kommentarer
Postat av: Line

Harper's Island är så spännandeee! :P

2009-07-17 @ 12:45:27
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag misstänkte att det skulle vara han hela serien på nåt sätt!!! jag har sett och läst för många deckare, precis som min mamma. XD Hon kan redan alla filmer även hon inte sett dom.

2009-07-17 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0