Ser fram emot dagen!

God morgon! (snarare förmiddag!) Det är helt uppåt väggarna det här, haha! Man sover så galet länge när man är "ledig". Men så satt jag uppe väldigt länge igår också, så jag fick nog ändå det antalet timmar sömn som man bör :) Startade dagen med att kika lite på NEWS på min Ipod! ♥ Idag ska bli superkul! Om några timmar kommer mamma och Marielle och hämtar mig och Line, Marielle ska till frisören och under tiden ska vi andra ta en fika! ♥

Sedan kl 18.30 ska jag och Line se Harry Potter och Halvblodsprinsen!! Ska bli så kul och spännande! ♥ Jag har läst en stor del av boken (har lite kvar!) men det var så längesen, så jag minns bara ytterst lite av den. Ska bli kul att äntligen få se filmen! ♥



Jippiyay! ♥



Kommentarer
Postat av: Line

HARRY POTTER ÄNTLIGEN!! <3333

2009-07-15 @ 14:20:19
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: sandra

hoppas filmen var bra!

2009-07-15 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0