Sommarvärme

Gah, min lägenhet är så vansinnigt varm haha! Dessutom är jag riktigt dålig på att dricka vatten så det tog ett tag innan jag pallrade mig iväg till köket för att fylla en flaska med vatten. Och nu har det gått åt ett par stycken haha!

Kvällen har varit mysig! Var på Lidl en sväng med Line och köpte lite choklad (är seriöst choklad-narkoman nu, inte bra, haha!) Sedan kollade jag på film och åt upp nästan all choklad på en gång :P Mums mums!

Jag har länge funderat på att jag vill ha ett specifikt tema för bloggen. Men jag har inte kunnat komma på nåt bra! Men nu kanske jag har en idé... Ni får se! ;D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är sjukt varmt. Gustav har inte haft kläder på hela dagen knappt. Spännande med temat :)

2009-07-01 @ 22:49:17
Postat av: Line

Vansinnigt varmt indeed!! Dricker vatten som en kamel XDD Choklad är ju så himla gott! Det går inte sluta äta :P



Ohh har du en idé?? Vad nyfiken jag bliiiir! Jag har ju legat på latsidan med mitt tema XDD Ska ta tag i det igen! ♥

2009-07-01 @ 23:04:30
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0