Varmt, varmt, varmt!

God morgon! Eller ska jag snarare säga god middag? Nu har det hänt, jag har totalvänt på dygnet igen. Det är det som händer när man inte har några fasta tider :) Men det är riktigt skönt också! Det är fortfarande lika sjukt varmt här i lägenheten, jag borde skaffa mig en fläkt eller nåt. Balkongdörren står öppen iallafall! :)

Idag blir en härlig dag! Ska träffa några kompisar på lite picknick i solen (beroende på vädret!) runt kl 17, ska bli riktigt mysigt. Hoppas bara att vädret håller i sig till dess! ♥

Nu ska jag surfa runt lite och uppdatera mig om vad som händer! Ses senare idag! Förresten, dagens Youtube klipp har jag redan hittat:
 

Idolvinnaren Kevin Borg, som kommer ifrån Malta, sjunger både Maltas och Sveriges nationalsång under Fotbolls-VM kvalet mellan länderna. Missade detta när det gick på TV, men såg det på YT vid ett senare tillfälle. Måste ses för hans fantastiska röst! ♥



Kommentarer
Postat av: Line

Vaaaarmt! x) Man smälter ju bort XD Synd att det inte finns nån glass i frysen... :P



Ohhh så fint! Och så smart idé att låta honom sjunga båda nationalsånger ^^b

2009-07-02 @ 12:38:27
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: ♥ Novembersara - det lilla extra.

Vad duktig han är :D fin blogg, ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2009-07-02 @ 13:17:21
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0