Fredagsmyyyyys

Idag var det den sista dagen på jobbet som vi ägnade oss åt våra vanliga arbetsuppgifter. Så nästa vecka är det dags att sätta igång och städa! För de som ville är det också inventering både på lördag och söndag. Mina systrar är så duktiga och ska jobba, men jag orkar verkligen inte! Ska jobba på ett annat ställe imorgon från kl 12-16 dessutom, så blev lite helgjobb ändå :) Sen ska jag hem till föräldrarna och bara lata mig och ha det gott! :D ♥

Efter att vi var och fikade innan idag åkte vi till Ö&B och handlade lite smått och gott! Hittade detta:


En ny Body Scrub med doft av Brazilian Nut. Den lukar så gott! ♥
Och så ett litet framtida köp gjorde jag också redan nu, nämligen ett litet gulligt diamantsmycke till ett hundhalsband! Eftersom jag nångång framöver SKA skaffa mig en vovve, så tänkte jag att detta kunde vara som en liten uppmuntran medan jag väntar! ♥

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt ha det mysigt! Såg ni förresten Talang? Visst är han som vann helt suverän!? De nämnde att han påminner om Charlie Chaplin, något som fick mig att tänka på en så cool grej! Hörde en gång för längesen att Charlie Chaplin i hemlighet ställde upp i en Look-A-Like tävling av honom själv, och kom 3:a! Alltså finns det någon som är likare Charlie Chaplin än han själv!? Haha, underbart!

Nej, nu ska jag vimsa vidare här. Kanske blir det ett till inlägg ikväll, det återstår att se ;) Ses! Puss!


Kommentarer
Postat av: Ani

Ååååh, body scrub! ♥

Man blir ju så sjukt len att det inte finns!

2009-06-13 @ 14:23:59
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Line

Det med look-a-like tävlingen e ju helt knäääppt! XD



Så fina prylar! Snart kommer smycket pryda en liten vovve ^^

2009-06-13 @ 17:28:42
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0