Helgen ♥

Nu har jag minsann legat på latsidan igen. Vädret har ju varit så otroligt härligt de senaste dagarna, så man har inte haft lust att sitta vid datorn! :) Jag har haft besök av min kompis Dzenana med i helgen! :D Vi har haft superkul! Vi har kikat på DVDs, hyrt film (The Mist, sjuukt bra, rekommenderas starkt!), spelat kort, gått på stan, ätit ute m.m En massa kul har vi hunnit med! Och tack återigen Dze för de fina födelsedagspresenterna!! ♥ Fick ett jättefint DBSK mobilsmycke, världens finaste kort på Micky, och en liten presentpåse med lite bilder, reklamblad och smått och gott som hon köpte i Japan, från deras pågående Japan turné! WUNDERBAR. ♥ Tack tack tack! :D

Sedan var jag och syster Line på bio och såg den sjukt roliga filmen Baksmällan! Vanligtvis brukar vi bara se storfilmer på bio (komedier och liknande brukar bli att man hyr istället oftast!) men var så sjukt sugen på att gå på bio! Filmen var helt galen, så sjukt rolig och man kunde inte göra annat än att skratta och samtidigt känna sympati åt de stackars bakfulla grabbarna, haha! Härliga skådisar med of course, som snyggingen nedan.


Jag vill ha en man som Bradley Cooper. Mums. Hoho. ;D

Sedan när jag och Line kom hem gottade vi oss med choklad och annat, och kikade på underbara NEWS (japanskt pojkband, übersötast!) Nu är klockan galet mycket.. men gissa vem som inte alls är sugen på att gå och lägga sig? Har i en länge period varit helt slut redan kl 23:00 på kvällen, men nu verkar det som om the old Linda är tillbaka.. nattugglan Linda. ;D

 

Imorgon kommer syster Sandra och lille Gustav till mina föräldrar, så jag pyser hem till föräldrahemmet jag med i ett par dagar! :) ♥ Så om jag inte somnar i solstolen så blir det nog lite uppdateringar därifrån hehe. Ha det gott så länge! Och bränn er inte i solen!


Kommentarer
Postat av: Jaedze

Du e så welcome!



Jaaaa vi hade sååå mycket kuuul! Längtar till nästa gång...



Vad kul att filmen va bra..sånt e riktigt skönt!

2009-06-29 @ 08:32:08
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Härlig helg, och bra filmer vi såg! Baksmällan var ju hur kul som helst XDDD Bonus ögongodis till dej ;P



NEWS = <33333333333 !!

2009-06-29 @ 22:49:13
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0