Ja till allt!



Surfade in på www.film2home.se för att hyra Bride Wars med Kate Hudson och Anne Hathaway, men den fanns inte ännu, så det blev istället Yes Man med underbara Jim Carrey! En fantastisk feel-good film som handlar om en man som är trött på sin vardag, och för att åtgärda detta går han med på att svara "Ja" på alla erbjudanden och frågor han får. Detta vänder såklart upp och ner på hans vardag, på gott och ont! Superbra film, jag kan verkligen rekommendera den! :D Och med Jim Carrey i huvudrollen kan det ju inte bli annat än superfantastiskt!

Under filmen funderade jag ett slag på det där med att verkligen svara "Ja" på allting. Jag undrar hur livet hade sett ut? Kanske man skulle ta och testa och se vad som händer? Haha!

Kommentarer
Postat av: Line

Ohh jag gillar storyn! Den filmen verkar jättebra, vill se den :D Jim Carrey är ju alltid superbra!



Aooh, jag kan knappt tänka mig hur det skulle vara att svara JA på allting. Av nån anledning kommer jag att tänka på "ja eller nej" delen i Parlamentet! XD

2009-06-02 @ 19:57:41
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: sandra

hur funkar det med film2home..? kollar man i datorn

2009-06-02 @ 22:49:10
Postat av: Linda

Svar till Sandra: Ja, man hyr film via internet och så får man filmen till datorn i 24 timmar! :) MEn jag kan koppla ihop datan med TVn så kan se på TVn hihi! Man kan också ladda hem filmer och alltid ha kvar dom, fast det blir dyrare då!

2009-06-03 @ 21:18:49
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0