Kurera mig med Grey's!


JIPPI! :D
Jag trodde inte den skulle komma idag eftersom jag inte fick nån SMS-avi, men som tur är var den tillräckligt liten för att gå in i brevinkastet! Så nu är det GA maraton som gäller, hehe! ;D

Är helt slut efter jobbet idag (vi har packat ner mängder av lakan, gardiner m.m i stora lådor) så det kunde inte bli mer perfekt än att den kom idag nu när man verkligen måste sitta ner och vila! ♥

Ska fixa lite mat sen också, och så har jag köpt tillbehör till en smarrig fruktsallad. Äpple + banan + clementiner + gammeldags vaniljglass + kanel. Någonsin testat fruktsallad med kanel? Om inte, gör det! :D Så otroligt gott!

Ha en bra dag allesammans, det blir säkerligen fler uppdateringar senare :) Synes! ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Ohhh vilken tur att den kom! :D

2009-06-15 @ 17:20:02
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0