Midsommarhelgen ♥

Ojoj, nu ligger jag minsann lite efter ;) Förlåt förlåt! Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommar! ♥ Jag hade det helt underbart! Var hemma hos familjen och tog det lugnt, åt god sill och potatis, hyrde en spännande film och åt en massa gott! På midsommardagen grillade vi, drack bål och planerade lite inför en eventuell resa till Spanien i sommar. Åh, hoppas! ♥ Så jag hade en helt underbart helg! ♥

Något annat som hände denna helg är att jag fyllde gammalt. Haha, nej då jag ska inte ha nån åldersnoja inte ;D Ska posta bilder på de härliga födelsedagspresenterna som jag fick sen! :D Jag jobbar just nu och av nån anledning vill min mobil inte skicka MMS till bloggen! :( Så jag får ge mig till tåls innan jag kan posta bilder!

Jobbar till kl 17 idag, så 2 timmar kvar! Tiden går faktiskt ovanligt fort känns det som! Ikväll ska jag träffa syrrorna, vi ska titta på Twilight (okej då, jag avslöjar utan en bild, jag fick den i födelsedagspresent av kära mamma och pappa, JIPPI! :D ♥) och så bara måste jag köpa Maoam. Är så sjukt sugen på det haha!


Kommentarer
Postat av: jaedze

Ohhh vad herligt heeelg!



Men duu, jag oker ju hem nu po tisdag, sen borjar jag jobba tisdagen darpo, tror du vi kan ses innan jag borjar jobba? jag vill ge dig din present med, kopte not hemligt hihihi, och se ge line och mari deras grejer, och soklart treffa er, har saknaaaatt mina svenska vanner.



Hoppas du kan svara po denna inlegg, for vi ses ju inte po msn nu hehehe^^

2009-06-21 @ 16:29:13
Postat av: Anonym

Grattis Linda! ♥

Låter som en mysig helg :)

2009-06-21 @ 19:01:21
Postat av: sandra

Låter som ni haft det bra i helgen! Vi hade också mysigt, blev tillochmed en liten tur med båten.

När ska ni bestämma er ang Spanien? Är det du som inte bestämt dig än eller?

2009-06-21 @ 21:13:33
Postat av: jaedze

Svarar igen har hehe:



Jaaaa den helgen 26-28 passar mig typ assssbraaa, hade vatt det besta!! Jaaaa froga dom andra meee, guuud vad nostalgiskt det skulle va att ha en san real fangirl kvall igen! Men Ana e po dir en grey so hon kan ju inte, men du kan froga Kiki o Mandy...



Men ska vi saga preliminert do???

2009-06-22 @ 05:31:10
Postat av: jaedze

Oj glomde med skriva:



JAAAA den DVDn lar inte bli latt att se, kommer ju dooo, vi moste se den ihop som med T! Det blir nog lite lattare med stod!

2009-06-22 @ 05:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0