Mysigt på landet

Hejhallå! Är tillbaka i lägenheten nu! Har haft det supermysigt ute på landet hos mor och far! ♥ Sandra är ju på besök med lille Gustav, så det har varit mycket bus och stoj varvat med god fika, grillning och mysiga stunder på altanen! ♥ Åh, jag älskar verkligen att vara där ute! Man känner sig som allra hemmast :) (kan man säga, så? hihi!) Gick också på stan med Sandra och Gustav! Gustav fick en massa fint av sin mamma, som lite badkläder och t-shirts! :) Sandra ska köpa mig en bikini i födelsdagspresent (taaaack, Sandra! ♥) men allting är ju så utplockad i stan (alltid för sent ute haha!) så ska vänta tills jag ska till Stockholm i slutet av juli! ♥

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen, men glömde visst min kamera där. Hoppsan! Hihi får visa korten en annan dag :) ♥

Förövrigt sitter jag och lyssnar på låten When It Was Good av Flipsyde på repeat här. Så vansinnigt bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Så mysigt det var hemma ^^ Och den låten är ju så vansinnigt bra! :P

2009-07-01 @ 01:19:03
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0