Ostabilt väder!

Var på stan med Line efter att ha fikat med henne, Marielle och mamma efter jobbet innan! :D ♥ Hon skulle till optikern så då tänkte jag att jag kunde ju med hänga med ner till stan :) Jag var duktig och köpte ingenting i kläd eller smyckesväg! Men på torsdag kommer lönen (tidigare än väntat, jippi!) så då  utökas bankkontot lite grann iallafall haha! Men köpte däremot detta:


Sushi! ♥ Supergott som vanligt! :)


När vi var på väg hem från stan började det plötsligt ösregna!! Uschiamej haha! Det öste på ett bra tag även när man kommit in genom dörren, så passade på att fota:


Från en solig sommardag till det här. På typ bara några sekunder! (obs! strecken på bilden är inte regn, det är mitt draperi som speglas sig i fönsterrutan haha!) Dock skulle man nog kunna säga att det faktiskt regnade så mycket!


Nu ska jag fortsätta titta på Greys Anatomy och göra en fruktsallad igen. Det är ju så gott! :D Och imorgon ska jag luncha med min kompis Tesa, ska bli jättekul! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Line

Yum med sushi och fruktsallad! :D



Tack för sällskapet på stan! ^^

2009-06-16 @ 20:02:19
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Ani

Usch sicket väder. MMMM SUSHI! :D

2009-06-16 @ 21:19:35
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: jaedze

Ummm sushi!! Sont for man aldrig nog av^^



Det va regn har med, usch! Ha so kul imorgon!

2009-06-17 @ 03:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0